czwartek, 16 sierpnia 2012

spodnie printy

Luźne spodnie na rozciągliwym pasku w ciekawy wzór - jak dla mnie ideał :)

Printy na spodniach to kształcący się must have tego sezonu. Powoli zaczynają się pojawiać w znanych sieciówkach ciekawe wzory na spodniach. Oczywiście pomysły zaczerpnięte od znanych projektantów.


Spodnie wykonane z batystu w printy, który posiada jeszcze drobne złote zdobienia.
Spodnie jak widać z kieszeniami, co czyni je funkcjonalnymi. Luźny krok chyba nigdy mi się nie znudzi:)
Pasek to cienka dzianina typu jersey, pochodząca z internetowego sklepu Textilmar. Zamówiłam w tym sklepie, bo każdy chwalił choć ja nie jestem zadowolona bo się mechaci i "kulkuje".









Spodnie uszyte przeze mnie na podstawie wykroju z Burdy 7/2011, model 102a.

4 komentarze:

  1. boskie są...można je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nastawiam swoje szycie tylko i wyłącznie dla siebie:P ale miło, że podobają się je komuś tak bardzo że chciałby je kupić:):)

      Usuń
  2. lubię rzeczy oryginalne :) szkoda że szyjesz tylko dla siebie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie spodnie są boskie! Powtórzę się - tkaninka super! Nie dość, że wyglądają świetnie, to pewnie jeszcze są mega-wygodne :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń