sobota, 18 sierpnia 2012

DIY Jacket

Dziś kurtka jeansowa DIY ze sztucznymi perłami.

Idealnej jeansowej kurtki szukałam dość długo, by w kóncu znaleźć w sh ideał:)
Noszona i przerabiana była już na milion sposobów, przeżyła już naszywki, naszywane tkaniny w kwiaty i ćwieki. Tym razem do przerobienia posłużyły mi te o to sztuczne perły z allegro :





W rzeczywistości wyglądają mniej tandetnie ;p Kupione za grosze, chyba 16 złociszy z przesyłką, a nie powiem, dość dużo było ich w paczuszcze bo aż 325 sztuk. Zaopatrzyłam się w trzy rożne wielkości 6, 8 i 10 mmaby otrzymać zamierzony efekt. Trochę pracy z tym było, gdyż każda perłe przyszywałam osobno, żeby jak jedna odpadnie to za nią w ślady nie poszedł cały sznur :)

A oto efekt : 











A tu szykuje się kolejne COŚ do pokazania w Wielkim Świecie Blogasów ;p 
czyli bluzka z baskinią :):)








2 komentarze:

  1. podoba mi się ! widziałam już takie katanki, bardzo fajne , a w pasmanterii można dostać takie perełki, tylko pewno wyjdzie drożej, mi jeszcze zostały po czymśtam to je kiedyś wykorzystam :) a moją wersję katany będziesz mogła zobaczyć na dniach, dzisiaj przerabiałam, szybka przeróbka, ale myślę ze fajna, i dała nowy wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :) ja robiłam na spodenkach :0 fajny efekt Ci wyszedł :) www.bykryska21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń