sobota, 17 listopada 2012

PEPLUM czyli baskiniowy pasiak raz jeszcze

Nie ma to jak wstawiać posta co miesiąc :p
Ale odkąd mieszkam, pracuje i studiuje w Poznaniu nie mam czasu na nic:)
Chciałabym więcej czasu spędzać nad maszyną ale nie wszyscy mają to co chcą

Ale z szyciem nie jest tak zle jak ze zrobieniem zdjec :p
nigdy mi sie nie chce, a fotografa jak nie bylo tak nie ma

Ale za to dzisiaj sie zmotywowalam i wrzucam raz jeszcze zdjecia bluzki uszytej juz huhuhu dawno temu:)




Taka tam zgarbiona :p




Podoba mi się, że się tak postarałam z tym spasowaniem pasków :)




z przodu trochę też się udało



No jakość zdjęć tym razem lepsza :)
chociaż marzą mi się ładniejsze, może w plenerze, choć już za zimno..
ale na pewno nie takie samowyzwalaczowe :p 


A pochwale się Wam jeszcze czymś :):)
dorwałam w poznańskim second handzie dwie śliczne zasłonki
po dekatyzacji (pranie, prasowanie:p) wyszło mi że mam, uwaga

4 metry cudnego materiału! :D

a teraz jeszcze raz uwaga

za 16 zł !!! :D


 zazdrościłam Wam waszych śliczności i
wkońcu znalazłam taki jak chciałam :)

a tu dla porównania zdjęcie z pieskami, które od razu rozległy się na tych zasłonkach jak tylko 
chciałam im zrobić zdjęcie :p

Ten z kitką to mój prześliczny Fiodor :)
ten z grzyweczką, Fufu to shih tzu pani domu u której wynajmuje pokój :)
przesłodkie są :):):)
 



Jest trochę model :p



Tu trochę detali :
 
 




A tu już grzecznie czekają aż się nimi zajmę :)



Trochę szkoda mi je ciąć, bo piękne zasłony by były, pasowały by do białego łóżka moich rodziców:)
i chyba nie powiem mamie że to były zasłony :P


Jak jesteście z Poznania to dajcie znać o jakiś fajnych, kameralnych lumpikach :)
mi się marzy znaleźć taki jak u mnie, gdzie za 2 złote było wszystko:)
ale pewnie takich tu nie ma
są same molochy, 70 zl za kilo w dzien dostawy i tłum taki że trzeba sie bić o wszystko:)
Chodzę w najtańsze dni na zasłony i materiały, ale rzadko idzie coś upolować.
Znalazłam jeden fajny gdzie ceny zasłon, pościeli i takich różnych jest inna, znacznie niższa niż cena dnia:)
I tam też na pewno jeszcze nie raz zawitam :)

8 komentarzy:

  1. Chylę czoła przed spasowaniem wzoru, to jedna z najtrudniejszych krawieckich sztuk - brawo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dziekuje, az tak trudne to nie bylo:p trochę chęci i kążdy wszystkiego może dokonać:)

      Usuń
  2. Super bluzka wyszła. Materiał bardzo mi się tez podoba. No i zasłonki -super łup. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) to mile bardzo:) nigdzie chyba bym nie kupila tyle i tak ladnego materialu za taka cene:) niech zyja second handy!:D

      Usuń
  3. wow baskina extra. A psiaki jakie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka! aż sama mam ochotę uszyć podobną i to już teraz xD
    bardzo fajne rzeczy robisz, trzeba znaleźć tylko fotografa, żeby jeszcze ładniej prezentować swoje super ciuchy ;) niestety odbiorcy lubią oglądać ładne, ostre zdjęcia... sama mam podobny problem i zbieram na porządny aparat ;p

    pozdrawiam, Mooni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudno jest dorwac cierpliwego fotografa:p a pomysly na "szeszyn foto" juz czekaja w glowce na realizacje:p

      Usuń
  5. super pasiaczek podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń