niedziela, 18 listopada 2012

Książki o szyciu

Warto odwiedzać rodzinę :) zwłaszcza że częstują Cię takimi cudeńkami! :D
Dostałam od cioci kompendium wiedzy początkującej krawcowej:)
Książki, choć starej daty są jak najbardziej aktualne
I jest w nich wszystko czego nie wiem a co chciałabym się dowiedzieć ;D
I to czego nie umiem najbardziej - jak zrobić własny wykrój :)


Moje postępy w szyciu z tymi książkami teraz będą rosnąć w znacznie szybszym tempie :) 



oto kolekcja :



ten opis wszywania rękawów właśnie wykorzystuje w nowej bluzce :)
 


A w tej książce nie tylko o samym szyciu, ale o tym jak rozwijała się moda, jak się ubierać a jak nie, 
jakie fasony wybrać do każdego tupu sylwetki, duuuużo o tkaninach i ich przeznaczeniu oraz o wykrojach, stopniowaniu:)
polecam:) :
 





 


 Świetne opisy:)

A w tej dużo pożytecznej wiedzy przy przerabianiu ubrań 



Dla dzieci w sumie to nie szyje :p 
ale technika przygotowywania wykrojów dziecięcych kiedyś na pewno się przyda :):)






A z tej jestem najbardziej zadowolona : 
 jest tu wszystko co chciałam wiedzieć
 






Patrzcie na date :p 

Jestem z nich MEGA zadowolona i polecam przeogromnie dla tych co nie wiedzą a chcą się dowiedzieć:)
I pomyśleć, że ciocia chciała je wyrzucić:p




4 komentarze:

  1. noo, stare ksiązki o szyciu są mega :D
    pytałaś gdzie studiuję, i co :P studiuję tam gdzie mieszkam :) czyli w Stalowej Woli na KULu, prawo :) kierunek zupełnie nie powiazany z moimi zainteresowaniami, ale zawsze znajdzie się coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że ocaliłaś te książki! przecież nie można wyrzucać takich skarbnic wiedzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. Dzięki. Właśnie kupiłam sobie dwie z twoich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, wiedza i praktyka to podstawa

    OdpowiedzUsuń