wtorek, 21 sierpnia 2012

Ombre Jeans DIY

Chyba każdy kojarzy spodnie jeansowe w stylu ombre z Zary?:)
Cena nie powiem, powala z nog, chociaz na wyprzedazach ich nie widzialam, co chyba znaczy ze mimo troche kosmicznej ceny za spodnie i tak sie wyprzedaly.
Łatwo identyczne zrobic samemu, wystarczy mieć dobrze dopasowane ciemne jeansy i wybielacz:)
Spodnie wybieliłam już dość dawno, jak tylko pojawiły się gdzieś w necie.




Chciałam, żeby wyszły ładnie wycieniowane z delikatnym przejsciem. Ale no cóż, tak też jest dobrze:)
Zawsze można poprawić zanurzając w bardziej ropuszczonym wybielaczu.

Do wybielania nie używałam popularnego ACE a taniego środka do czyszczenia toalet z biedry:)
Za litr takiego cudu trzeba zaplacic 4 złocisze a starcza na wiele wiele dluzej i jest skuteczniejszy a na pewno szybszy w działaniu. Trzeba jednak uważać nie "popalic" ubrań. Ja zwykle go rozcieńczam bo wylanie takiego prosto na spodnie to chyba ich zabójstwo;)


1 komentarz:

  1. fajny pomysł ! szczerze powiedziawszy z takim zastosowaniem ombre się jeszcze nie spotkałam :)
    a przyznam że wygląda rewelacyjnie, może jak się uposażę w taki wybielacz, to sama takie cuda stworze :)
    dziękuję za wizytę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń