środa, 22 sierpnia 2012

bluzka z baskinią

Dzisiaj na blogu świeżynka, prosto spod maszyny:)

Bluzka z baskinią z wykroju z burdy. Nie wiem czy sama bym dała rady zrobić aż tak ładny uszytek, chyba raczej nie:) Więc jak czegoś nie wiem lub nie umiem chętnie sięgam po ukochana Burdą.

Nie było łatwo, zwłaszcza z wszywaniem rękawów. A i oczywiście nie mieli w sklepie tej tkaniny co chciałam ale z tej jestem dziwnie zadowolona. Chociaż jest trochę za gruba, no ale wkońcu to miała być bluzka na jesień więc nie ma co narzekać:)

A oto jak powstawała :







Z wszywaniem rękawów zawsze mam problemy i nawet nie wiem czy dobrze to robie. I pewnie dlatego mam problemy :p




W czasie szycia zorientowałam się, że przecież potrzebny mi będzie bardzo długi zamek błyskawiczny. W Burdzie sugerowali kryty. Jednak mi zamarzył się "odkryty" metalowy. Ciężko jest dostać taki u mnie w pasmanterii, a jak już to kosztuje prawie 20 złociszy. 
No ale od czego mamy nasze kochane second handy :p
Dorwałam pierwszą lepszą babciną bluzkę z zamkiem błyskawicznym w dobrym stanie. 
Za całe 2 złocisze :):)



Akcja ODPRUWANIE





I tak o to niskim kosztem mam swój zamek jak ze snów
Nawet trafił mi się taki o idealnej długości która miała wynosić 60 cm 






Nieszczęsne wszywanie rękawów....





A oto jak się prezentuje na mnie






















I jak ? :p Bo jak dla mnie idealna:):)
na żywo wygląda zdecydowanie lepiej ale to musze dorwać jakiegoś fotografa żeby coś mi cyknął,
bo samowyzwalaczem to wiecie.. ;)


A i powstaje jeszcze jedna taka z baskinią, z tym że bez rękawów i w paski :p
Mam w planach uszycie jeszcze ze dwóch, ale w o wiele weselszych kolorach :)




Jakby komuś się spodobała to może sam uszyć na podstawie modelu 114 z Burdy 8/2012 :)

Miłego dnia! 




4 komentarze:

  1. Muszę przyznać ,że wyjątkowo zacnie się w tym prezentujesz... ;) Nie wiem czy to zasługa odpowiedniego kroju czy może po prostu Twojej figury, ale wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z czarną spódniczką wygląda rewelacyjnie ! strasznie drogie macie te pasmanterie, u mnie taki kosztuje piątaka, ale na szczęście sprytne krawcowe sobie radzą, i sh idą w ruch :D i bardzo dobrze, trzeba sobie jakoś radzić, jak nie będę miała co robić, to pewnie sobie taką skombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te pasmanterie u mnie ruchu nie maja i odbijają sobie na cenach i tną po kieszeni zapalone amotorki szycia takie jak my :p z czarną wyglada jak by to była całość, więc dla kontrastu i pokazania jaka jest naprawdę zalożylam jasną co by nie było :p

      Usuń
  3. 31 year old Librarian Alic Matessian, hailing from Westmount enjoys watching movies like Joe Strummer: The Future Is Unwritten and Geocaching. Took a trip to La Grand-Place and drives a Eclipse. odwiedz strone tutaj

    OdpowiedzUsuń